Kruso Logo
Kontakta oss

Raptor

Produktrekommendation och optimering av köpupplevelsen

Raptor skapades ursprungligen av en grupp talangfulla Business Intelligence-konsulter som såg potentialen i en förbättrad e-handelsupplevelse. Genom datamodellering, algoritmer och AI har Raptor snabbt utvecklat ett av de mest kompetenta verktygen för produktrekommendationer och optimering av köpupplevelsen. Raptors BI-strategi och fokus på individuellt anpassade algoritmer passar perfekt in i Krusos förståelse av hur vi berikar våra e-handelslösningar och uppfyller våra kunders önskan om skräddarsydda lösningar.

Ett partnerskap byggt på möjligheter och relevans

Kruso använder Raptor för flera olika ändamål och ser en enorm styrka i möjligheten att själv arbeta med uppsättningen och utvecklingen av plattformen. Dessutom är Raptor extremt kompetent som en komponent i en komplex infrastruktur som behövs för att hantera exempelvis globala e-handelslösningar eller multikanalstrategier med olika kundtyper och Omnichannel. Med en plattform som kan anpassa köpupplevelsen baserat på individuella interaktionsmönster och digitala handlingar kan Raptor säkerställa relevant innehåll över flera plattformar, med ett ökat fokus på personalisering.

Tre anledningar varför

  • Raptor känner igen användare och deras beteende över olika kanaler och plattformar.

  • Raptor gör all kunddata tillgänglig genom CDP i alla marknadsföringskanaler.

  • Raptor erbjuder personligt anpassat innehÃ¥ll, produktrekommendationer och optimering av kundupplevelsen.