Kruso Logo
Kontakta oss

Amplitude

#1 i produktanalys

Amplitude är pionjären inom digital optimeringsprogramvara. Mer än 1 400 kunder, inklusive Atlassian, Instacart, NBCUniversal, Shopify och Under Armour, litar på Amplitude för att hjälpa dem att innovera snabbare och smartare genom att besvara den strategiska frågan: "Hur driver våra digitala produkter vår verksamhet?" Amplitude Digital Optimization System gör kritiska data tillgängliga och handlingsbara för varje team - och förenar produkt-, marknadsförings-, utvecklar- och ledningsteam kring en ny djup förståelse av kunderna och gemensam insyn i vad som driver affärsresultat. Amplitude är den bästa produktanalyslösningen i sin klass, rankad som #1 av G2.

Digital Optimeringssystem

I grunden är Digital Optimering den kontinuerliga feedbackloop som driver datadrivna digitala produkter och upplevelser. Den använder data för att koppla samman vad människor vill ha med de produkter och upplevelser de får. Det Digitala Optimeringssystemet är det enda enhetliga systemet för data, analys och personalisering för att lösa problemet med att koppla samman digitala produkter med affärsresultat och förstå vilka investeringar som ger resultat. Det förenar alla team i organisationen med gemensam data och insyn och sammanför en ny nivå av kundförståelse med den hastighet av åtgärder som krävs för att anpassa upplevelser i realtid.

Amplitude Digital Optimeringssystem gör det möjligt för team att:

  • Se och förstÃ¥ kundbeteende

  • Förutsäg vilka Ã¥tgärder som leder till affärsresultat

  • Anpassa varje upplevelse för att maximera pÃ¥verkan

Det drivs av den egna Behavioral Graph, som omedelbart kopplar, analyserar och korrelerar kundåtgärder med relevanta resultat – som engagemang, tillväxt och lojalitet.